مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 23:222022-04-17فناوري

جنایت، فرجام خیانت بود!


19»/ مرگ خاموش یک خانواده در چادر مسافرتی/ راز خواستگار لو رفت!/ بازداشت سارقان گروگانگیر در شوشتر/ دختر جوان گمشده در جنگل های عباس آباد هنوز پیدا نشده است/ جنایت، - فریب اعطای اینترنت رایگان ماه رمضان را نخوریددر چند روز اخیر پیامی به صورت گسترده در فضای مجازی با موضوع واتس اپ 100 گیگابایت اینترنت رایگان مخصوص ماه رمضان ارائه می دهد، در حال انتشار می باشد.

در صورت کلیک نمودن بر روی لینک، کاربر به درگاه ها و سایت های نامعتبر هدایت و اپلیکیشن هایی نصب می گردد که بصورت ماهرانه، مجوز هایی از وی اخذ و به اطلاعات و محتویات تجهیزات هوشمند همراه دسترسی پیدا کرده و احتمال هرگونه سوء استفاده را برای مجرمین سایبری، ممکن می سازد.

شهروندان می بایست هوشیار باشند که فریب این گونه پیام ها را نخورده و در صورت دریافت موارد مشابه و بدون توجه به خواسته مجرمین سایبری، اقدام به حذف پیام دریافتی نمایند.

تا قبل ازهرگونه اقدام در فضای مجازی و به جهت استفاده ایمن از ظرفیت های فراوان متصور در بستر های مختلف اینترنتی به وبسایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.

ir در اینترنت مراجعه و ضمن استفاده از مطالب آموزشی و هشدار های پیشگیرانه، در صورت مشاهده موارد مشکوک در فضای مجازی، آن ها را به همکاران ما منعکس تا بصورت ویژه بررسی و پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت، فرجام خیانت بود!

جنایت، فرجام خیانت بود!