مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-18اجتماعي

هشیلان فعلا آب دارد


رییس محیط زیست شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه تالاب هشیلان فعلا از نظر آب وضعیت مناسبی دارد، گفت: تا اوایل تیرماه خطر جدی تالاب را تهدید نمی کند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس محیط زیست شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه تالاب "هشیلان" فعلا از نظر آب وضعیت مناسبی دارد، گفت: تا اوایل تیرماه خطر جدی تالاب را تهدید نمی کند.

محمدحسین فلاحتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تالاب هشیلان، اظهار کرد: روزهای اخیر بازدیدی از تالاب داشتیم و وضعیت آن از نظر آبی خوب است و با این روند طی حدود دو ماه آینده مشکل جدی در تالاب نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه هم اکنون دبی سراب سبزعلی به عنوان منبع اصلی تامین آب تالاب حدود 50 لیتر بر ثانیه است که یک چهارم سال های پرآب گذشته است، تاکید کرد: با این وجود وضعیت دبی سراب کمی از قبل بهتر شده و حتی امیدواریم دبی آن مقداری هم افزایش یابد، زیرا با گرم شدن هوا و آب شدن برف ارتفاعات احتمال افزایش دبی آن وجود دارد.

رییس محیط زیست شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: هم اکنون نزدیک به دو سوم وسعت تالاب آب دارد که شرایط مساعدی را نشان می دهد، اما برای اظهارنظر دقیق تر باید وضعیت را در هفته های آتی هم بررسی کرد، زیرا شرایط تالاب به میزان بارش های بهار هم بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشیلان فعلا آب دارد

هشیلان فعلا آب دارد