مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 10:222022-04-20سياسي

ادعای جدید برجامی کیهان : در مذاکرات وین 6 حتی برجام هم نادیده گرفته شد


فرآیند 6 دور نخست مذاکرات هسته ای در وین بیش از آنکه تلاشی برای احقاق حق تضعیف شــده ملت ایران باشد در مواردی به نظر می رسید تلاشی است در راسـتـــای تامین منافع سیاسی دولت روحانی و اعتدال گرایان حامی وی.

- فرآیند 6 دور نخست مذاکرات هسته ای در وین بیش از آنکه تلاشی برای احقاق حق تضعیف شــده ملت ایران باشد در مواردی به نظر می رسید تلاشی است در راسـتـــای تامین منافع سیاسی دولت روحانی و اعتدال گرایان حامی وی.

روزنامه کیهان نوشت: ادعای علی جنتی برای دستاوردسازی خیالی در مذاکرات دوره ریاست روحانی در حالی است که در مذاکرات وین 6، حتی متن برجام هم نادیده گرفته شد.

روزنامه فرهیختگان با خیالبافی خواندن ادعای اخیر وزیر ارشاد اول دولت روحانی نوشت: دولت روحانی در برابر خروج آمریکا از برجام، در بن بست قرار گرفت و فقط نظاره گر بود.

دو سال پس از خروج آمریکا از برجام با پیروزی بایدن دموکرات بر ترامپ جمهوری خواه بار دیگر مسئله مذاکرات هسته ای با هدف احیای برجام تبدیل به دغدغه نخست دولت روحانی شد.

بر همین اساس فروردین ماه 1400 مذاکرات هسته ای میان ایران و نمایندگان کشورهای 4+1 در وین آغاز و تا پایان دولت روحانی 6 دور از آن برگزار شد.

در 6 دور نخست مذاکرات وین تاریخ در حال تکرار بود، همان سخنانی که چند سال قبل در جریان گفت وگوهای برجامی باعث می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای جدید برجامی کیهان : در مذاکرات وین 6 حتی برجام هم نادیده گرفته شد

ادعای جدید برجامی کیهان : در مذاکرات وین 6 حتی برجام هم نادیده گرفته شد