مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 16:422022-04-20بين الملل

جدایی و اتصال یک فضاپیمای باری به ایستگاه فضایی چینی ها


ر مجموع شش ماموریت برای امسال برنامه ریزی شده است که می توان به پرتاب فضاپیمای باری تیانژو 4 در ماه مه، فضاپیمای سرنشین دار تیانژو 14 در ژوئن، - ر مجموع شش ماموریت برای امسال برنامه ریزی شده است که می توان به پرتاب فضاپیمای باری تیانژو 4 در ماه مه، فضاپیمای سرنشین دار تیانژو 14 در ژوئن، ماژول آزمایشگاهی ونتیان در ماه ژوییه و ماژول آزمایشگاهی منتیان در ماه اکتبر اشاره کرد.

فضاپیمای باری تیانژو 3 (Tianzhou 3) چین امروز(چهارشنبه) از ماژول اصلی ایستگاه فضایی این کشور جدا شد و مجددا به این ماژول متصل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از چاینادیلی، به گفته آژانس فضایی سرنشین دار چین، تیانژو 3 در ساعت 5:02 صبح به وقت پکن(01:32 به وقت تهران) از درگاه اتصال عقب تیانه (ماژول اصلی ایستگاه فضایی جدید این کشور به نام تیانگونگ) جدا شد و به درگاه اتصال جلوی این ماژول منتقل شد و در ساعت 9:06 صبح نیز یک عملیات هماهنگی رایانه ای لازم برای جفت شدن و اتصال را تکمیل کرد.

آژانس فضایی سرنشین دار چین همچنین گفت که تیانه و تیانژو 3 هر دو در شرایط خوبی هستند و منتظرند تا با فضاپیمای باری تیانژو 4، فضاپیمای سرنشین دار شنژو14 و ماژول آزمایشگاهی ونتیان(Wentian) متصل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدایی و اتصال یک فضاپیمای باری به ایستگاه فضایی چینی ها

جدایی و اتصال یک فضاپیمای باری به ایستگاه فضایی چینی ها