مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 17:522022-04-20سياسي

جشنواره شهید رمضانخانی در یزد برگزار می شود


رییس دانشگاه یزد از برگزاری جشنواره شهید رمضانخانی در یزد خبر داد و گفت: این جشنواره اهداف متعددی در حوزه پژوهش دنبال می کند که مهمترین آنها، - ، عباس کلانتری روز چهارشنبه در نشستی خبری از برگزاری جشنواره شهید رمضانخانی خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره به جمع آوری ایده های اجرایی ارتقای پژوهش در استان یزد خواهد پرداخت.

وی عنوان کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، در صدد اجرای برنامه های متعدد آموزشی و پژوهشی هستیم و این جشنواره شهید رمضانخانی نیز در همین راستان برگزار می شود.

کلانتری با اشاره به ویژگی های علمی و فرهنگی و نظامی شهید رمضانخانی بیان کرد: جشنواره ای که به نام این شهید بزرگوار برگزار شده نیز دارای ابعاد علمی، پژوهشی و فرهنگی است.

رییس دانشگاه یزد تصریح کرد: شهدای ما از جمله شهید رمضانخانی که به چمران یزد معروف است، تنها جنبه سیاسی و مبارزاتی نداشته اند به نحوی که شهید رمضانخانی از اولین دانشجویانی بود که در رشته فیزیک اتمی به تحصیل پرداخت.

وی بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره، ایجاد نشاط در فضای پژوهشی استان است و اقشار مختلفی از جمله دانشجویان، اساتید حوزه، نخبگان صنعت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره شهید رمضانخانی در یزد برگزار می شود

جشنواره شهید رمضانخانی در یزد برگزار می شود