مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-04-23ورزشي

بی اطلاعی رییس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای از مصوبه نداشتن حکم عزیزی خادم


داریوش مصطفوی از مصوبه هیات رییسه نداشتن حکم عزیزی خادم برای اعضای کمیته بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای ابراز بی اطلاعی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهاب عزیزی خادم، رییس معزول فدراسیون فوتبال در شهریور 1400 با صدور احکامی اعضای کمیته های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال را با منصوب کرد.

در بند دو ماده 58 اساسنامه فدراسیون فوتبال که مربوط به رکن صدور مجوز است آمده: رکن صدور مجوز، متشکل از هیات بدوی و هیأت استیناف می باشد.

هریک از هیأت های بدوی و استیناف شامل یک رییس، یک معاون و تا سه عضو می باشند که به پیشنهاد رییس فدراسیون و با تصویب هیأت رییسه فدراسیون منصوب می شوند و هیچ یک از آن ها نمی توانند در سایر بخش های فدراسیون، سازمان لیگ و باشگاه ها عضویت داشته یا هیچ گونه فعالیتی در آن ها داشته باشند.

به تازگی میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال در نامه ای به حسن کامرانی فر از او استعلام گرفته که آیا احکام صادر شده برای اعضای کمیته های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای در دوره عزیزی خادم، مصوبه هیات رییسه فدراسیون را دارد که دبیرکل هم در پاسخ به این نامه اعلام می کند: براساس بررسی های انجام شده اعضاء محترم کمیته بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها فاقد مجوز هیأت رییسه فدراسیون می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اطلاعی رییس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای از مصوبه نداشتن حکم عزیزی خادم

بی اطلاعی رییس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای از مصوبه نداشتن حکم عزیزی خادم