مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-04-24اقتصادي

خباز های کرمانشاه دوگانه سوز می شوند


مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی ها را ضروری دانست و گفت: برای جلوگیری از بروز مشکلات در آینده خبازی ها باید هر چه سریع تر نسبت به دوگانه سوز کردن واحد خود اقدام کنند.

- نشست پیگیری دوگانه سوز شدن سیستم سوخت نانوایی ها‎ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، اولین جلسه پیگیری و اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های سطح استان صبح امروز با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و نمایندگان دستگاه های ذی ربط و نهادهای صنفی برگزار شد.

رسول مجد مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه در این نشست با توجه به لزوم مدیریت پیشگیرانه برای اقدام به موقع در زمان قطعی برق، اظهار کرد: باید نانوایی ها به سامانه سوخت دوم تجهیز شوند و در صورت بروز مشکلی در سوخت اول، بتوانند فعالیت را ادامه و نان مورد نیاز شهروندان را تامین کنند.

‎وی اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی ها را ضروری دانست و تأکید کرد: برای جلوگیری از بروز مشکلات در آینده خبازی ها باید هر چه سریع تر نسبت به دوگانه سوز کردن واحد خود  اقدام کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه، در ادامه خطاب به نمایندگان دستگاه های ذی ربط، گفت: پیگیر پرداخت تسهیلات لازم به خبازی ها باشید و موضوع تامین برق اضطراری کارخانه های تولید آرد را  نیز از طریق مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خباز های کرمانشاه دوگانه سوز می شوند

خباز های کرمانشاه دوگانه سوز می شوند