مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-04-25بين الملل

شاهزادگان سعودی مجبور به فروش دارایی هایشان در آمریکا و اروپا شدند


یک روزنامه آمریکایی گزارش داده که شاهزادگان سعودی مجبور شده اند به دلیل قطع درآمدهای بادآورده شان، اموال خود در آمریکا و اروپا را به فروش برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت که در پی اقدام محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی در کاهش درآمد شاهزادگان سعودی، اعضای خاندان سلطنتی عربستان مجبور شدند بیش از 600 میلیون دلار از املاک، قایق ها و آثار هنری که در آمریکا و اروپا داشتند، به فروش برسانند.

در ادامه این گزارش آمده است که این معاملات نشان دهنده تغییرات اساسی در سرنوشت شاهزادگان مهم سعودی است که پیش از این ثروت های بادآورده ای را از رشد نفت در دهه های 1970 تا 1980 در برخی انحصاری ترین بازارهای جهان به دست می آوردند و چنین ثروت هایی را صرف خرید دارایی هایی غیرضروری می کردند و برخی از این خاندان سلطنتی ماهیانه 30 میلیون دلار صرف زندگی تجمل گرایانه می کردند.

طبق این گزارش، افراد نزدیک به شاهزادگان سعودی که مجبور به فروش دارایی های خود در خارج از کشور شده اند، می گویند که هم اکنون با سیاست جدید محمد بن سلمان در قطع منابع مالی شاهزادگان سعودی که صرف هزینه های هنگفت می کردند، مجبور به فروش دارایی های خود در اروپا و آمریکا شده اند تا بتوانند برای خود پول نقد فراهم کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهزادگان سعودی مجبور به فروش دارایی هایشان در آمریکا و اروپا شدند

شاهزادگان سعودی مجبور به فروش دارایی هایشان در آمریکا و اروپا شدند