مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 07:322022-04-26سياسي

راه اندازی کارگاه های اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان برای بانوان


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: راه اندازی کارگاه های اشتغالزایی در سطح استان، خانه های مهارت، برگزاری دوره های آموزشی کسب و کار و کارآفرینی نوین از جمله اقداماتی است که برای توسعه کسب و کار با محوریت بانوان سرپرست .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، زهرا ابراهیمی در جلسه بررسی اجرای برنامه های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار که با حضور نمایندگان نهادهای متولی این جامعه مخاطب برگزار شد،اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار بر مسأله اشتغال ، علاوه بر اجرای فرایند توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار، درصدد تحول نگرش ها به این جامعه مخاطب هستیم.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: راه اندازی کارگاه های اشتغالزایی در سطح استان، خانه های مهارت، برگزاری دوره های آموزشی کسب و کار و کارآفرینی نوین، ارایه تسهیلات اشتغالزایی و کمک معیشتی به ویژه برای مناطق کمتر توسعه یافته از جمله اقداماتی است که برای توسعه کسب و کار، آموزش همه جانبه با محوریت بانوان سرپرست خانوار در حال اجرا قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه محور بودن و گسترش همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط و انسجام میان سازمانی در راستای بهبود خدمات رسانی به زنان سرپرست خانوار تاکید کرد:انتظار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارگاه های اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان برای بانوان

راه اندازی کارگاه های اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان برای بانوان