مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-04-27سياسي

رمز پیشرفت استان سمنان حفظ وحدت بین مردم و مسئولان است


استاندار سمنان با بیان اینکه حفظ اعتماد مردم به عنوان سرمایه های نظام در سایه کار و تلاش محقق می شود، گفت: رمز پیشرفت استان حفظ وحدت بین مردم و مسئولان است.

- ، سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری سرخه به مناسبت معارفه فرماندار این شهرستان به میزبانی فرهنگسرای باران ضمن بیان اینکه رمز پیشرفت و موفقیت استان سمنان حفظ وحدت بین مردم و مسئولان است، ابراز داشت: در هر جا که انسجام و همدلی در میان بود موفقیت حاصل و نتایج بهتری کسب شده است.

وی بابیان اینکه نخستین وظیفه هر مسئول صداقت و راست گویی است، افزود: امروز همه باید حفظ اعتماد مردم را به عنوان سرمایه نظام در دستور کار خود قرار دهیم که این امر تنها در سایه کار و تلاش برای مردم محقق خواهد شد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه خوشبختانه کشور ما به لطف همراهی و پشتیبانی مردم دارای امنیت پایدار است، ابراز داشت: موفقیت های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور ما مرهون جان فشانی و ایثارگری شهیدان و برگرفته از فرهنگ غنی دفاع مقدس است.

هاشمی با بیان اینکه مردم شهرستان سرخه در طول هشت سال دفاع مقدس بسیار خوش درخشیده و کارنامه ای درخشان از حضور پر افتخار خود ثبت کردند، تصریح کرد: امروز باید قدردان همین مردم باشیم و با بهترین شیوه پاسخگوی مشکلات آن ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز پیشرفت استان سمنان حفظ وحدت بین مردم و مسئولان است

رمز پیشرفت استان سمنان حفظ وحدت بین مردم و مسئولان است