مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 07:322022-04-28سياسي

لزوم تبیین مسئله فلسطین و روز جهانی قدس در فضای مجازی


دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تبیین مسئله فلسطین و روز جهانی قدس به ویژه توسط فعالان رسانه ای در شبکه های مجازی وظیفه اصلی است چرا که دشمن از هیچ تلاشی برای وارد کردن هجمه و بمباران تبلیغاتی دریغ نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، غلام محمد طاهری امروز در نشست خبری خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر موضوع جهاد تبیین، اظهار کرد: بر هر انسان آزاده ای لازم است به هر طریق ممکن که می تواند نسبت به جنایات رژیم کودک کش و نامشروع صهیونیستی روشنگری کرده و واقعیت ها را بیان نماید.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با توجه به در پیش بودن روز جهانی قدس و ضرورت حضور پرشور ملت در راهپیمایی این روز برای محکوم کردن اقدامات رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، گفت: یکی از دستاوردهای روز جهانی قدس که امام راحل (ره) پایه گذار آن بودند، زنده نگه داشتن مسئله قدس و فلسطین است.

طاهری خاطرنشان کرد: برنامه استعمار و استکبار همواره این بوده است که مسئله فلسطین به حاشیه و فراموشی سپرده شود اما راهپیمایی روز جهانی قدس آن را زنده نگاه داشته است.

وی افزود: با توجه به شدت یافتن ظلم و قساوت دشمن صهیونیست در قدس شریف و حرمت شکنی های اخیر به مسجد الاقصی و تعرض به مسلمانان روزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین مسئله فلسطین و روز جهانی قدس در فضای مجازی

لزوم تبیین مسئله فلسطین و روز جهانی قدس در فضای مجازی