مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 07:422022-04-29حوادث

نزاع دسته جمعی در 2 روستای آق قلا/ متخلفان دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا گفت: درگیری بین اهالی دو روستای آق قلا که به دلیل اختلافات شخصی به وجود آمده بود، با حضور پلیس و وساطت ریش سفیدان و روحانیون محل پایان یافت.

- ، سرهنگ اکبر سجادی صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: عصر پنج شنبه با گزارش شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری بین اهالی دو روستا در حومه این شهرستان، بلافاصله ماموران در محل حاضر و مشاهده شد که در نتیجه این اختلافات و نزاع دسته جمعی به وجود آمده تعدادی از طرفین هم مجروح شده اند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا، پلیس مجروحان را به مراکز درمانی منتقل و چند نفر از عوامل درگیری که باعث برهم زدن نظم و آرامش محل شده بودند را دستگیر کرد.

سجادی در بیان جزییات این خبر بیان کرد: بررسی های اولیه پلیس حاکی از آن است که اختلافات شخصی چند نفر و اقدامات احساسی تعدادی از جوانان دو روستا عامل ایجاد این درگیری بوده که با حضور مقتدرانه پلیس شهرستان و همکاری فعالانه و موثر بزرگان، ریش سفیدان و علمای دو روستا، این درگیری پایان یافت.

وی گفت: با آغاز تحقیقات و درخواست اهالی، تعدادی از عاملان اصلی این درگیری شناسایی و در کمترین زمان ممکن توسط ماموران دستگیر و با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاع دسته جمعی در 2 روستای آق قلا/ متخلفان دستگیر شدند

نزاع دسته جمعی در 2 روستای آق قلا/ متخلفان دستگیر شدند