مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-04-29سياسي

اسراییل به دوران افول خود رسیده است


رژیم کودک کُش و غاصب اسراییل به دوران افول خود رسیده است و در سال های پایانی عمر خود قرار دارد.

- دزفول- نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم کودک کُش و غاصب اسراییل به دوران افول خود رسیده است و در سال های پایانی عمر خود قرار دارد.

سید احمد آوایی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ضعف دولت های سرسپرده حاشیه خلیج فارس باعث شده تا رژیم صهیونیستی، گردن کلفت شود در حالی که این رژیم در سال های پایانی عمر خود به سر می برد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی عامل ناامنی در منطقه و محور شرارت است، افزود: این رژیم با شرارت به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه است تا از این طریق توجه کشورها را از جنایات خود در غزه و کرانه باختری به سمت مسائل دیگر سوق دهد.

نماینده مردم دزفول در مجلس بیان کرد: این یک باور غلط در دنیای سیاست است که اسراییل نوکر آمریکا است چرا که در واقعیت آمریکا سرسپرده رژیم صهیونیستی است به طوری که هر فردی بخواهد رییس جمهور آمریکا شود باید ابتدا رضایت سران اسراییل را جلب کند.

آوایی تصریح کرد: امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرموده اند که اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود و این امر شدنی است؛ البته عده ای به اشتباه اسراییل را قوی می دانند اما آنچه باعث قدرت پوشالی این رژیم شده ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل به دوران افول خود رسیده است

اسراییل به دوران افول خود رسیده است