مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-04-29سياسي

اجمالی/راهپیمایی روز قدس پیام همبستگی با مردم فلسطین را منعکس می کند


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: حضور مردم ایران و آزادیخواهان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین را منعکس می کند.

-  به گزارش  خبرگزاری فارس از اراک، سردار سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک گفت: حضور مردم ایران و آزادیخواهان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس پس از دو سال کرونایی، پیام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و روحیه دادن و قدرت افزودن برای مقاومت اسلامی در برابر رژیم ظالم و کودک کش و جنایتکار صهیونیستی را منعکس می کند.

وی تصریح کرد: روز قدس امسال می تواند با توجه به شاخص ها و رخدادهای جهانی و منطقه ای از اهمیت بیشتری برخوردار باشد و آثار حماسه حضور مردم روزه دار در اراک و سراسر ایران در رسانه های ملی و جهانی، نویدبخش ادامه جهاد و مقاومت مردمی فلسطینیان و مسلمانان جهان برای سرعت دادن به پایان عمر رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف و فلسطین اشغالی است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: افزایش عملیات های استشهادی اخیر آن هم در قلب سرزمین های اشغالی و کشته و زخمی شدن دهها صهیونیست در ماههای اخیر نشان داد که ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی ناتوان تر از گذشته شده و ترس و لرزه و وحشت را بین اشغالگران فلسطین افزایش داده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/راهپیمایی روز قدس پیام همبستگی با مردم فلسطین را منعکس می کند

اجمالی/راهپیمایی روز قدس پیام همبستگی با مردم فلسطین را منعکس می کند