مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 07:222022-04-30سياسي

رییس مجلس در پیامی درگذشت نادر طالب زاده را تسلیت گفت


رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت هنرمند خستگی ناپذیر، متعهد و انقلابی استاد نادر طالب زاده را تسلیت گفت.

- ، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت هنرمند خستگی ناپذیر، متعهد و انقلابی، مستندساز سال های پرافتخار دفاع مقدس استاد نادر طالب زاده را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت هنرمند خستگی ناپذیر، متعهد و انقلابی، مستندساز سال های پرافتخار دفاع مقدس استاد حاج نادر طالب زاده موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

آن مجاهد نستوه عرصه هنر که از همراهان و همکاران سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی بود، سراسر عمر خود را وقف خدمت مخلصانه و بی منت به انقلاب اسلامی کرد و حقیقتاً از چهره های درخشان عرصه جهاد تبیین و الگویی جاودان برای تمامی هنرمندان جبهه مقاومت و مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی به شمار می آمد؛ آن مرحوم در مسئولیت های گوناگون از جمله دبیری کنفرانس بین المللی افق نو، دبیری جشنواره فیلم عمار، تهیه و تولید مستند و تولیدات هنری متعدد روشنگر و انقلابی و تدریس و پژوهش فرهنگی و رسانه ای باقیات صالحات ارزشمندی از خود بر جای گذاشت.

مرحوم طالب زاده با هنر خود، صدای مظلومان عالم بود و دغدغه یاری رسانی به مظلومان و مستضعفان عالم لحظه ای از خاطر شریف او دور نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس در پیامی درگذشت نادر طالب زاده را تسلیت گفت

رییس مجلس در پیامی درگذشت نادر طالب زاده را تسلیت گفت