مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-04-30اقتصادي

آزادسازی قیمت ها نیازمند اقدامات جبرانی است


فعال سیاسی و اجتماعی استان مرکزی گفت: آزادسازی قیمت برخی از کالاها از جمله آرد نیازمند اقدامات جبرانی است.

-   احمدرضا هدایتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: غذاهایی مانند نان و پنیر و تخم مرغ و یا ماکارانی برای بسیاری از خانواده های محروم و مستضعف، یک غذای لاکچری محسوب می شود و معمولا در این خانواده ها حتی غذای ساده ای مثل ماکارانی هم بدون مخلفات آن  از جمله گوشت چرخ کرده و حتی سویا و ادویه طبخ می شود.

وی افزود: قرار است برای جلوگیری از قاچاق آرد و گندم، قیمت آنها در حد قیمت خرید و فروش آن در کشورهای همسایه افزایش پیدا کند و این اقدام بدان معنا است که به تبع آن قیمت کالاهایی مانند ماکارانی نیز با افزایش جهشی قیمت مواجه و این قشر از همین غذای ساده هم محروم خواهد شد.

فعال سیاسی و اجتماعی استان مرکزی گفت: متاسفانه قاچاقچیان و افراد زالوصفتی باعث گرانی نیازهای ضروری مردم می شوند و امکان تغذیه حتی با ساده ترین مواد غذایی را از آنها سلب می کنند، اما این سول مطرح است که آیا واقعا بهترین راهکار مقابله با قاچاق کالا، افزایش بهای آنها برای یکسان سازی قیمت کالا و خدمات با کشورهای همسایه است؟ هدایتی بیان کرد: بهتر است قبل از افزایش قیمت این کالاها تدبیر مناسبی برای جبران و یا تأمین مواد غذایی موردنیاز مردم و به خصوص مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی قیمت ها نیازمند اقدامات جبرانی است

آزادسازی قیمت ها نیازمند اقدامات جبرانی است