مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-01سياسي

لزوم سرمایه گذاری برای ایجاد سازوکار برای رفع مشکلات کارگران


امام جمعه و استاندار کرمان خواستار برنامه ریزی بلند مدت برای سرمایه گذاری در راستای رفع مشکلات معیشتی کارگران شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان و علی زینی وند استاندار کرمان به مناسبت روز کار و کارگر در پیامی خواستار توجه بیشتر به معیشت کارگان شدند.

در این پیام آمده است؛ چرخ سازندگی، بالندگی، تولید و اقتصاد با دست های پر توان و همت والای کارگران به عنوان نیروی کار خلاق و موتور محرکه واحدهای صنعتی و تولیدی، در مسیر توسعه حرکت می کند.

قشر شریف کارگر به عنوان تلاشگران غیور و زحمتکش عرصه کار و تولید و جهاد اقتصادی کشور بویژه در طی این سال های اخیر و در شرایطی که کشور ما به دلیل تحریم های ظالمانه، بیش از هر زمان دیگری نیاز به کار و تلاش و سازندگی دارد، همواره حضوری متعهدانه و شورآفرین در عرصه های مختلف کار و تولید داشته و نقش بی بدیلی در توسعه پایدار و رشد اقتصادی ایفا می کنند.

یقیناً حرکت شتابنده ایران به سوی قله های عزت بدون در نظر گرفتن نقش راهبردی جامعه کارگری این قشر مولد و مؤثر جامعه میسر نخواهد بود.

حمایت از تولید ملی ضرورتی اجتناب ناپذیر است زیرا پیشتیبانی از تولید، حمایت از کارفرما و بویژه کارگرانی خواهد بود که با تعهد، عزم و اراده مصمم ، اعتلای فرهنگ کار را موجب شده و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم سرمایه گذاری برای ایجاد سازوکار برای رفع مشکلات کارگران

لزوم سرمایه گذاری برای ایجاد سازوکار برای رفع مشکلات کارگران