مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-02اجتماعي

اقدامات افزایش ایمنی در حوزه حمل و نقل عمومی تهران


مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اقدامات اصلی برای افزایش ایمنی در ناوگان حمل و نقل عمومی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی گلشنی درباره چگونگی افزایش ایمنی در ناوگان حمل ونقل عمومی، توضیح داد: برای اعمال و افزایش ایمنی در حوزه حمل و نقل عمومی باید از سه بُعد به آن پرداخت.

بُعد نخست در معرض قرارگیری با مواجهه است؛ یعنی کاربران (شهروندان) زمان حضور در سیستم (جاده، معبر و محیط اطراف) چه میزان با سوانح و تصادفات مواجه می شوند.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید براینکه باید تلاش شود که در معرض قرارگیری کاربران با سیستم کاهش یابد، گفت: از جمله اقداماتی که شهرداری تهران در راستای افزایش ایمنی در حوزه حمل و نقل عمومی اجرا کرده است شامل جداسازی مسیر اتوبوس های تندرو از وسایل نقلیه شخصی، جلوگیری از تردد وسایل نقلیه شخصی در مسیر ویژه اتوبوس ها از طریق نصب راهبندها، احداث پل های عابرپیاده برای عدم تداخل تردد خودروی شخصی با عابرپیاده و مناسب سازی پیاده راه ها برای افراد کم توان می شود.

گلشنی در ادامه بُعد دوم را وقوع تصادفات عنوان کرد و افزود: این بُعد در راستای کاهش وقوع تصادف بسیار موثر است که باید اقداماتی نظیر تأمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات افزایش ایمنی در حوزه حمل و نقل عمومی تهران

اقدامات افزایش ایمنی در حوزه حمل و نقل عمومی تهران