مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-05-02سياسي

طرح «تداوم»، نقشه راه منابع طبیعی در سال جاری


امسال طرح «تداوم» (تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین و منابع طبیعی) طراحی و به عنوان نقشه راه به همه اداره های استان ها به منظور اجرا ارسال شده است.

- به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مسعود منصور به مهمترین چالش ها و ابرچالش های منابع طبیعی به ویژه حفاظت، آفات و بیماری های جنگل های زاگرس، آب، خاک و آبخیزداری و مقابله با بیابانزایی و گرد و غبار و راهکارهای توسعه منابع طبیعی کشور پرداخت و به سند اقدام سالیانه منابع طبیعی اشاره کرد.

وی افزود: هر سال بر مبنای شعار سال رهبر معظم انقلاب اقداماتی در سازمان انجام می شود، سازمان منابع طبیعی سال 99 طرحی با عنوان 9 در 99 و سال گذشته طرح 1400*14*3 و امسال نیز طرح تداوم را طراحی و به عنوان نقشه راه به همه اداره های کل منابع طبیعی استان ها جهت اجرا ارسال کرده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی به تدوین و ابلاغ سند مدیریت مشارکتی مناطق بیابانی در سال 1400 اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام، زمینه استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی، نهادهای جامعه مدنی، مردم، خیرین و دستگاه های اجرایی را فراهم کرده است.

خسارت ریزگردها به جنگل های زاگرس وی خواستار دیپلماسی فعال تر با کشورهای همسایه برای حل مشکل آب و خاک و ریزگردها شد و تصریح کرد: بروز خشکسالی و هجوم ریزگردها خسارت جبران ناپذیر و جدی را به جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «تداوم»، نقشه راه منابع طبیعی در سال جاری

طرح «تداوم»، نقشه راه منابع طبیعی در سال جاری