مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اردیبهشت 1401 ساعت 21:072022-05-03سياسي

امیر کویت: از رویکرد جدید ایران در دوره رییسی خرسندیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور بعد از ظهر امروز سه شنبه در گفتگوی تلفنی شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح امیر کویت، - شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح در تماس تلفنی خطاب به رییس جمهور کشورمان گفت: عمیقا از رویکرد جدید ایران در دوره جنابعالی خرسندیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور بعد از ظهر امروز سه شنبه در گفتگوی تلفنی شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح امیر کویت، با تبریک عید سعید فطر به وی و مردم کشورش گفت: امیدوارم خداوند به برکت عید فطر برکاتش را نصیب ملت همسایه و دوست کویت و همه مسلمانان کند.

نزدیک شدن دل های مسلمانان در چنین مناسبت هایی، انسجام میان کشور های اسلامی را بیشتر می کند.

رییس جمهور با ابراز امیدواری برای دیدار با امیر کویت در تهران افزود: افزایش رفت و آمد مقامات دو کشور می تواند ظرفیت های موجود برای ارتقای سطح همکاری های دوجانبه را هر چه بیشتر عملیاتی و فعال کند.

رییسی، مواضع کویت را در قبال توطئه های منطقه ای، آگاهانه توصیف کرد و با یادآوری مناسبات خوب ایران و کویت در گذشته، تاکید کرد که باید روابط ایران و کویت به عنوان دو دوست قدیمی به ظرفیت واقعی خود بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر کویت: از رویکرد جدید ایران در دوره رییسی خرسندیم

امیر کویت: از رویکرد جدید ایران در دوره رییسی خرسندیم