مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-05-04اقتصادي

اجرای یک خط لوله 30 اینچی گاز از کف دریا به قشم


مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از اجرای یک خط لوله 30 اینچی از کف دریا به جزیره قشم برای تغذیه نیازمندی های این جزیره و نیز توسعه صنایع آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا نوشادی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در بازدید از پروژه خط لوله 30 اینچ بندرعباس - لافت - گورزین از عبور خط لوله گاز 30 اینچی از زیر آب برای نخستین بار در خاورمیانه خبر داد.

وی گفت: 3 کیلومتر از خط لوله گاز 30 اینچی از بندرعباس به گورزین از کف دریا اجرا می شود که یک افتخار برای مهندسی گاز ایران خواهد بود.

به گفته مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، حمل لوله مورد نیاز برای پروژه خط لوله 30 اینچ با هماهنگی های انجام شده از بندر پهل به وسیله لندینگ کرافت به بندر لافت در حال اجراست و در مسیر خط لوله ریسه می شود.

نوشادی خاطرنشان کرد: دستیابی به این موفقیت، رکوردی بی نظیر را در گنجینه افتخارهای صنعت گاز ثبت می کند و بهره گیری از فناوری پیشرفته HDD در این سطح، تاکنون در کشورهای معدودی در دنیا تجربه شده است که اکنون شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با تکیه بر توان شرکت های دانش بنیان داخلی مصمم است این پروژه را عملیاتی و نام ایران را وارد باشگاه کشورهای صاحب این فناوری مدرن کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای یک خط لوله 30 اینچی گاز از کف دریا به قشم

اجرای یک خط لوله 30 اینچی گاز از کف دریا به قشم