مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 22:222022-05-04سياسي

مرکز تولید کیت غربالگری نوزادان افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در آستانه فرارسیدن هفته سلامت با حضور در استودیو شبکه تلویزیونی سلامت، - رییس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد: در نظر داریم مرکز تولید کیت غربالگری نوزادان که به تولید انبوه رسانده ایم را افتتاح کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در آستانه فرارسیدن هفته سلامت با حضور در استودیو شبکه تلویزیونی سلامت، به تشریح فعالیت ها و دستاوردهای این سازمان در حوزه های سلامت، پزشکی، کشاورزی و رادیوداروها پرداخت.

وی در ابتدای سخنانش عید سعید فطر و هفته سلامت را به عموم مردم بویژه به کادر درمان که طی دو سال گذشته شرافتمندانه و متعهدانه نقش بزرگی را برای نجات جامعه و ملت ایفا کردند، تبریک گفت و به شهدای این عرصه ادای احترام کرد.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران در خصوص دستیابی به انرژی پاک و نقش آن در سلامت مردم اظهار داشت: منابع انرژی که در حال حاضر در دنیا استفاده می شود، عمدتاً منابع فسیلی هستند که تغییرات اقلیمی، گرم شدن کره زمین و آلاینده های سنگین را موجب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تولید کیت غربالگری نوزادان افتتاح می شود

مرکز تولید کیت غربالگری نوزادان افتتاح می شود