مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-05-06ورزشي

تکمیل استادیوم15هزارنفری بناب درانتظار تخصیص70میلیاردتومان اعتبار


نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل استادیوم ورزشی 15 هزار نفری بناب در انتظار تخصیص 70 میلیارد تومان اعتبار است.

- ، حجت الاسلام محمد باقری بنابی ظهر جمعه در نشست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با رؤسای هیأت های ورزشی شهرستان بناب در حضور فرماندار شهرستان بناب افزود: با تکمیل زیرساخت های ورزش شهرستان انتظار داریم مردم برای سلامتی خود فرهنگ سازی نموده و ورزش را در اولویت کارهای روزمره خود قرار دهند و از طرف دیگر در بعد قهرمانی گام بردارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تکمیل و بهره برداری از استادیوم ورزشی 15 هزار نفری شهرستان بناب را از دغدغه های اصلی مردم شهرستان اعلام و تصریح کرد: استادیوم ورزشی 15 هزار نفری بناب برای تکمیل به 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امیدواریم در سفر اخیر رییس جمهور محترم به استان با تخصیص این اعتبار بزودی شاهد تکمیل و بهره برداری از این مجموعه ورزشی باشیم.

باقری بنابی در ادامه با اشاره به مجموعه استخر در حال احداث شهرستان نیز خاطرنشان کرد: مراحل احداث استخر برادران و بانوان در شهرستان و در مجاورت مسجد راه کربلا در حال اجراست و قطعاً با تکمیل و راه اندازی این مجموعه استخر شاهد استفاده شهروندان از آن خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل استادیوم15هزارنفری بناب درانتظار تخصیص70میلیاردتومان اعتبار

تکمیل استادیوم15هزارنفری بناب درانتظار تخصیص70میلیاردتومان اعتبار