مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-06سياسي

ساخت 3639 پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری


مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: سه هزار و 639 پروژه عمرانی در استان توسط بسیج سازندگی ساخته و به بهره برداری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ هوشنگ فولادی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرکرد با تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی، اظهار کرد: این سازمان در راستای کمک به مناطق محروم و محرومیت زدایی از مناطق صعب العبور شکل گرفت.

وی مردم داری، مردم نوازی، مردم دوستی و محرومیت زدایی را شعار این سازمان عنوان کرد و ادامه داد: طی سال گذشته اردوهای جهادی به صورت سه روزه، هفت روزه و 10 روزه به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری اعزام شده است.

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: 48 هزار و 750 نفر روز در بخش عمومی در مناطق محروم استان به مردم خدمات رسانی کرده اند.

فولادی با بیان اینکه شیوع کرونا در استان اعزام گروه های جهادی را تحت تأثیر قرار داد، اعلام کرد: 36 هزار نفر روز جهادگران در حوزه های تخصصی پزشکی، دامپزشکی، عمرانی، حقوقی و دیگر تخصص ها به مردم مناطق محروم و صعب العبور چهارمحال و بختیاری خدمات ارائه کرده اند.

وی ساخت خانه محرومان، خانه عالم، خانه های خسارت دیده در حوادثی همچون سیل و زلزله، درالقرآن، مدرسه، مساجد و پل را از جمله خدمات عمرانی گروه های جهادی در مناطق محروم استان عنوان کرد و افزود: سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 3639 پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری

ساخت 3639 پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری