مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-07سياسي

وزیر بهداشت: کرونا 300 شهید از نظام سلامت گرفت


شیوع بیماری کرونا یک آزمون بزرگ جهانی بود که جمهوری اسلامی ایران با درخشش کادر سلامت توانست در بالاترین رتبه های جهانی قرار گرفته و در آخرین آمار اعلام شده تعداد فوتی ها تک رقمی شد که به نسبت کشورهای بزرگ دنیا آمار بسیار بهتر و قابل توجه تری است.

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که نظام سلامت در اپیدمی کرونا 300 شهید تقدیم مردم و نظام کرده است، اعلام کرد: با تدابیری که صورت گرفت 85 درصد مردم توانستند دو دُز واکسن تزریق کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، بهرام عین اللهی در مراسم تجدید میثاق مدیران وزارت بهداشت با آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام راحل با بیان این که همه ما مدیون فداکاری ها و تلاش های امام خمینی برای برپایی و استقرار نظام جمهوری اسلامی و این انقلاب شکوهمند هستیم برای همین در اولین روز از هفته سلامت در حرم امام راحل حضور یافتیم تا با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاق کنیم، گفت: یکی از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی رشد علوم پزشکی در همه زمینه ها و استقلال کشور در تمام ابعاد نظام سلامت بود که همه این ها را مرهون رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی هستیم .

وی با اشاره به این که در نظام شاهنشاهی با وجود اتکای کشور به قدرت های جهانی در تمام زمینه ها از جمله علوم پزشکی و سلامت وابسته به بیگانگان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: کرونا 300 شهید از نظام سلامت گرفت

وزیر بهداشت: کرونا 300 شهید از نظام سلامت گرفت