مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-07حوادث

کینه قدیمی عامل قتل همسر سابق


زن میانسال پس از دستگیری، علت قتل همسر سابق خود را عقده گشایی از کینه های قدیمی بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری پلیس، سرهنگ علی عزیزی اظهار کرد: در پی کشف جسد فردی ناشناس که به شکل فجیعی با اصابت متعدد شیء نوک تیز به قتل رسیده و جسد وی به آتش کشیده شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد قرار گرفت.

وی بیان کرد: با دعوت از افرادی که از بستگان خود اعلام فقدانی کرده بودند، تلاش برای شناسایی هویت مقتول آغاز شد که در نهایت مأمورین پلیس موفق به شناسایی هویت مقتول میانسال شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: با مشخص شدن هویت مقتول، روند شناسایی قاتل یا قاتلین احتمالی با انجام اقدامات پلیسی و فنی آغاز شد که در ابتدا سر نخ هایی از دست داشتن همسر سابق مقتول و سپس فرد دیگری در این پرونده به دست آمد که با اخذ دستور قضایی هر دو نفر دستگیر و در مواجهه با ادله پلیس لب به اعتراف گشودند.

وی افزود: با اعتراف متهمین دستگیر شده، دو نفر دیگر از همدستان آنها نیز شناسایی که با اخذ نیابت قضایی در یکی از استان های همجوار دستگیر شدند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه در نهایت چهار نفر در رابطه با این پرونده دستگیر و با اقرار صریح روانه زندان شدند، انگیزه وقوع این قتل را دریافت پول توسط سه نفر از متهمین و کینه ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کینه قدیمی عامل قتل همسر سابق

کینه قدیمی عامل قتل همسر سابق