مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 17:522022-05-07حوادث

بازداشت باند سارقان میلیاردی در شمال تهران


رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند چهار نفره که 30 میلیارد ریال از اموال شرکتی را در شمال تهران سرقت کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از پلیس تهران، سرهنگ، سعید مجیدی در این باره گفت: بیست و هشتم اسفندماه سال گذشته کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه چهارم این پلیس پی بردند که دو نفر از سارقان حرفه ای به تازگی با همکاری یکدیگر مرتکب سرقت شده و بدین ترتیب تردد این افراد تحت کنترل در آمد و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی اعلام شد.

وی افزود: با دستور قضایی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه همچون کامپیوتر، دسته چک و سفته کشف و متهمان به سرقتی بودن این اموال اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مالک این اموال شناسایی و به این پایگاه دعوت شد، تصریح کرد: مال باخته اظهار کرده مدیرعامل شرکتی خصوصی در محدوده زعفرانیه تهران است، در بهمن ماه سال گذشته از شرکتش سرقت شده و علاوه بر این اموال مقداری طلا، 14 دستگاه تلفن همراه و 9 دستگاه کامپیوتر به ارزش 30 میلیارد ریال توسط راننده و سه سرنشین یک دستگاه خودروی تیبا سرقت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت باند سارقان میلیاردی در شمال تهران

بازداشت باند سارقان میلیاردی در شمال تهران