مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 19:572022-05-07سياسي

استاندار کرمان معارفه شد/فداکار: باید به الگوی مدیریتی شهید سلیمانی وفادار باشیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، ظهر امروز در حالی محمدمهدی فداکار به عنوان استاندار کرمان در دولت سیزدهم با حضوری احمد وحیدی وزیر کشور معرفی شد که از خدمات علی زینی وند استاندار کرمان تنها استاندار باقی مانده از دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تجلیل به عمل آمد.

آیین معارفه استاندار جدید کرمان و تکریم استاندار سابق کرمان با حضور جمع بسیاری از مدیران ارشد استانی و نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و فرماندهان نظامی و انتظامی در ساختمان جدید استانداری برگزار شد.

لزوم به کارگیری نیروهای جوان و لایق در کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این آیین اظهار داشت: ایران در شرایطی ست که با وجود همه دسیسه ها و دشمنی ها اما با رهبری امامین انقلاب و پشتیبانی مردم و همت مسؤولان موفقیت های فراوان در عرصه های مختلف را تجربه کرده است، گرچه ضعف ها در برخی از میدان ها وجود دارد با توجه به فرامین رهبری عبور از آنها کاری بس آسان است.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ادامه داد: پیروزی بر تورم، بیکاری و عدم اشتغال و بالابردن ارزش پول ملی بخشی از اقداماتی ست که باید انجام شود.

وی عنوان کرد: با دو فرصت تاریخی مواجه هستیم، یکی شروع گام دوم انقلاب که تکمیل کننده حرکت حیرت انگیر انقلاب و خواندن نقشه های شوم دشمنان خلق پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان معارفه شد/فداکار: باید به الگوی مدیریتی شهید سلیمانی وفادار باشیم

استاندار کرمان معارفه شد/فداکار: باید به الگوی مدیریتی شهید سلیمانی وفادار باشیم