مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-08اقتصادي

دولت به جای یارانه نقد کالابرگ به مردم بدهد


عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و عراق اظهار داشت: توزیع کالابرگ به جای توزیع نقدینگی برای حمایت از مردم ارجح تر است و دولت با استفاده از روش های جدید و ابزارهای دیجیتالی می تواند کالا را به صورت هدفمند توزیع کند.

- سید حمید حسینی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره ضرورت اصلاح یارانه کالاهای اساسی، گفت: تصمیم دولت در رابطه با اصلاح یارانه کالاهای اساسی قطعا کار درست و ضروری است اما نحوه برنامه ریزی، اطلاع رسانی و قانع کردن افکار عمومی مبنی بر اینکه این کار به نفع مردم است دارای اهمیت است که متاسفانه در این زمینه انسجام و هماهنگی لازم ایجاد نشده که می تواند برای کشور بحران ایجاد کند.

  عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و عراق افزود: درباره اصلاح یارانه ها نمایندگان مجلس و وزاری مختلف هر کدام به شیوه های مختلف صحبت می کنند بنابراین وقتی نحوه بیان و ارائه مطلب درست نباشد انجام کار سخت می شود.

  وی با بیان اینکه دولت تا وقتی مجبور نباشد تن به اصلاح نمی دهد، اظهار داشت: در دوران کرونا اقتصاد کشور با مشکلات عدیده ای مواجه بود.

در حالی که قبل از کرونا هر چقدر کارشناسان نسبت به حذف یارانه اقشار بادرآمد بالا تاکید می کردند اما دولت اقدامی برای حذف یارانه این اقشار جامعه انجام نمی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به جای یارانه نقد کالابرگ به مردم بدهد

دولت به جای یارانه نقد کالابرگ به مردم بدهد