مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-05-08سياسي

جعفریان معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی شد


علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در حکمی محمد جواد جعفریان را به عنوان معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، آیین تکریم و معارفه معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با حضورعلیرضا مختارپور رییس سازمان، هوتن والی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع، محمدهادی ناصری مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل و جمعی از مدیران این سازمان برگزار شد.

علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: برگزاری مراسم و آیین هایی از این دست که در دوره های مختلف انجام می شود، اقدامی ارزشمند است و از افرادی که دانش و تجربه های خود را در جهت ‍پیشبرد اهداف سازمانی به کار بسته اند؛ قدردانی می شود.

معاونت اسناد حداقل از سه نوع منبع برخوردار است که از ویژگی های آن به شمار می آید.

یکی از آنها، منابع اسنادی کشور است که در این معاونت نگهداری می شوند و شامل منابع ذی قیمت بوده و از دارایی ارزشمند ملی محسوب می شوند.

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، نیروی انسانی را از دیگر منابع ارزشمند این سازمان برشمرد و گفت: منبع دوم نیروی انسانی سازمان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعفریان معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی شد

جعفریان معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی شد