مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-05-08سياسي

بسیج سازندگی برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان ورود کند


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بسیج سازندگی برای حل مشکل ترک تحصیل در برخی از خانواده های محروم ورود کند.

- ، محمدرضا پورابراهیمی به مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی در نشست مجمع نمایندگان با رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمان اظهار داشت: با توجه به اقبال و اجماعی که در کشور درباره بسیج وجود دارد، دوره طلایی کار بسیج سازندگی خواهد بود و اختیارات، مجوزها و ظرفیت های زیادی در بودجه امسال برای این نهاد ایجاد شده است که لازم است بسیج برنامه های پیشنهادی خود در حوزه های مختلف را به نمایندگان ارائه کند.

وی با تاکید بر پیگیری برش استانی و ملی اعتبارات بسیج سازندگی توسط این نهاد افزود: بسیج سازندگی می تواند با شرکت های بزرگ و معین های توسعه در استان کرمان برای انجام فعالیت و مسئولیت های اجتماعی توافق و همکاری کنند.

پورابراهیمی در ادامه تصریح کرد: آمار بسیار نگران کننده ای از ترک تحصیل دانش آموزان در دوران کرونا داریم که به دلیل عدم توانایی خانواده ها در تأمین ابزار هوشمند، بچه ها از تحصیل بازماندند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر این موضوع مدیریت نشود، تبعات خطرناکی برای کشور دارد و پیشنهاد بنده این است بسیج سازندگی جلسه مشترکی با آموزش و پرورش برگزار و وضعیت شهرستان ها در این موضوع بررسی و به تفکیک آمار ترک تحصیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان ورود کند

بسیج سازندگی برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان ورود کند