مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-05-08اجتماعي

اقدام خودجوش بانوی معلم برای آموزش به کودکان کار شهرری


در راستای ساماندهی آموزش کودکان کار و با رویکرد شهرداری تهران، اتاق آموزشی فرشتگان کار در منطقه 20 افتتاح شد و یک بانوی معلم فداکار در اقدام خودجوش به کودکان کار آموزش خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مراسم افتتاحیه اتاق آموزشی فرشتگان کار ویژه کودکان کار با حضور شهردار منطقه 20، مجید مجیدی کارگردان سینما و تعدادی از مدیران این منطقه در بوستان دشتستان برگزار شد.

سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه 20 در این مراسم با اشاره به ارزشمندی فداکاری و کوشش معلمان و تمامی افرادی که در تعلیم و تعلم اهتمام دارند گفت: به مناسبت هفته معلم و تکریم آنان مراسم افتتاح اتاق آموزشی فرشتگان کار با بهسازی مکانی در بوستان دشتستان در محله شهادت و اختصاص آن به فضای آموزش کودکان کار برگزار شد.

ناظم رضوی با بیان اینکه این اتفاق بسیار خوبی در حوزه فعالیت برای کودکان کار در این منطقه است، افزود: در پی اقدام خودجوش یکی از آموزگاران فداکار برای آموزش کودکان کار در فضای باز این بوستان، به پیشنهاد مجید مجیدی کارگردان سینما و از فعالان حوزه کودکان کار، به همت مدیریت شهری این منطقه مکانی در بخشی از این بوستان بهسازی و تجهیز و فضای مناسبی برای آموزش کودکان کار اختصاص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام خودجوش بانوی معلم برای آموزش به کودکان کار شهرری

اقدام خودجوش بانوی معلم برای آموزش به کودکان کار شهرری