مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 06:072022-05-09سياسي

عزم دولت و مجلس برای کوتاه کردن دست رانت خواران


هدف دولت و مجلس از انجام اصلاحات اقتصادی نه افزون شدن بار مشکلات بر دوش مردم و نه کوچک کردن سفره های آنهاست، بلکه عزم دو قوه کوتاه کردن دست رانتخواران از جیب مردم است.

- محسن پیرهادی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در یادداشتی تحت عنوان عزم دولت و مجلس برای کوتاه کردن دست رانت خواران نوشت: دولت با حذف ارز ترجیحی از برخی کالاهای اساسی در صدد است که اصلاحات اقتصادی انجام دهد،هدف دولت و مجلس از انجام این اصلاحات نه افزون شدن بار مشکلات بر دوش مردم  ونه کوچک کردن سفره های آنهابوده است، بلکه عزم دو قوه  کوتاه کردن دست رانتخواران از جیب مردم بوده و هست ودر این مسیر عزمی جدی دارند.

  نابسامانی های بازار و افزایش روز به روز قیمت ها در سالهای اخیر انصافا زندگی مردم را دشوار و معیشت آنها را نسبت به گذشته دشوار تر کرده است .

شرایطی که  محصول عوامل درونی  و بیرونی متعددی است که زنجیره وار باهم در ارتباطند .

بر همین اساس عزم دولت و مجلس اتخاذ تدبیری مناسب با هدف کاستن بار مشکلات از دوش مردم است و در این مسیربر اساس وظایف ذاتی شان حتما مکمل و همراه هم خواهند بود،آنچه در این میان مهم  است و بر اصلاح اقتصادی و به سامان کردن اوضاع اقتصادی و مدیریت  دشوار  اینحوزه  اولویت دارد این است مردم نباید در میانه این سامان دهی  احساس رهاشدگی کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم دولت و مجلس برای کوتاه کردن دست رانت خواران

عزم دولت و مجلس برای کوتاه کردن دست رانت خواران