مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 08:122022-05-11دانش

علوم پزشکی سمنان؛ حائز رتبه دوم بین 27 دانشگاه ایرانی اثرگذار جهان


دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بین 27 دانشگاه ایرانی اثرگذار جهان، رتبه دوم را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کامران قدس، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: این دانشگاه بین 27 دانشگاه ایرانی اثرگذار جهان، رتبه دوم را کسب کرد.

وی بیان کرد: نظام رتبه بندی تایمز (THE) Times Higher Education یکی از مشهورترین نظام های رتبه بندی بین المللی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است؛ موسسه تایمز (کشور انگلیس) از سال 2004 فعالیت خود را در راستای رتبه بندی دانشگاه ها آغاز کرد و به صورت سالانه به ارزیابی و انتشار نتایج دانشگاه های رتبه بندی شده پرداخته است.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: این مرکز بر ارائه دقیق ترین رتبه بندی و ارزیابی 13 شاخصه مهم از یک دانشگاه ایده آل را ادعا دارد؛ سه پارامتر مهم شامل آموزش، تحقیق و پژوهش هریک با 30 درصد تأثیر و چشم انداز جهانی و وجهه بین المللی 5.

7 درصد و درآمد صنعتی 5.

2 درصد تأثیر هستند.

قدس گفت: در پایگاه رتبه بندی تایمز در سال های 2012 تا 2014 از ایران تنها یک دانشگاه حضور داشت؛ در سال 2015 دو دانشگاه صنعتی شریف و صنعتی اصفهان در این رتبه بندی حضور یافتند و در سال 2016 تعداد دانشگاه ها به هشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم پزشکی سمنان؛ حائز رتبه دوم بین 27 دانشگاه ایرانی اثرگذار جهان

علوم پزشکی سمنان؛ حائز رتبه دوم بین 27 دانشگاه ایرانی اثرگذار جهان