مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-11سياسي

موانع سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت های گردشگری یزد رفع شود


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تأکید بر توجه به بافت تاریخی و مذهبی یزد، پیگیری و رفع موانع حضور سرمایه گذاران برای توسعه زیرساخت های گردشگری یزد را خواستار شد.

- ، عزت الله ضرغامی در دیدار با استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: با توجه به اینکه استان یزد گردشگر پذیر است باید در طول سال ستاد خدمات سفر برای ارائه خدمات به گردشگران فعال باشد.

وی اظهار کرد: اطلاع رسانی نقش مهی در ارائه خدمات بهتر به گردشگران دارد به این منظور باید شبکه اطلاع رسانی و پاسخگویی به مسافران همیشه فعال باشد.

استاندار یزد هم در دیدار از اجرای طرح های گردشگری دانش بنیان در این استان به عنوان پایلوت اعلام آمادگی کرد و گفت: از تمامی طرح های دانش بنیان در حوزه گردشگری استقبال می کنیم.

مهران فاطمی درباره موضوعات قابل تفویض اختیار به استان ها، تسهیلات جهت توسعه، کسب وکار و سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای توسعه زیرساخت ها مواردی را مطرح کرد.

وی بابیان اینکه شهر تاریخی یزد ثبت جهانی شده و دارای بیش از هزار بنای تاریخی ارزشمند است، خواستار مساعدت جهت حفاظت و مرمت بناهای تاریخی شد.

توسعه پارک طبیعت گردی، رفع مشکل زیرساخت ها، بررسی و لایحه ایجاد منطقه ویژه گردشگری کویری یزد و احیای بافت تاریخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت های گردشگری یزد رفع شود

موانع سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت های گردشگری یزد رفع شود