مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-12سياسي

کشف بیش از یک هزار تن کالای احتکاری توسط سپاه استان تهران


پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران بیش از یک هزار تن انواع کالاهای اساسی احتکار شده را کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، به دنبال رصدها و اقدامات اطلاعاتی؛ موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالاهای اساسی و مواد غذایی احتکار شده شدند.

در این رابطه برابر اعلام این سازمان، طی روزهای اخیر مقدار 365 تن روغن، 273 تن آرد، 93 تن ماکارونی، 289 تن برنج، 160 تن شکر و77 تن سایر کالاهای اساسی احتکار شده کشف و با دستور قضایی به شبکه توزیع بازگردانده خواهد شد.

برابر این خبر، پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه استان تهران در راستای بازگشت آرامش به بازار و تامین امنیت غذایی مردم هیچگونه مماشاتی با افراد یا جریان های سودجو که معیشت مردم را به گروگان گرفته اند نخواهند داشت؛ از این رو از مردم استان تهران درخواست می شود اخبار و گزارش های خود پیرامون انبارهای احتکار کالا را از طریق سامانه تلفنی 114 و سامانه پیامکی 6600023114 به این سازمان اعلام کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک هزار تن کالای احتکاری توسط سپاه استان تهران

کشف بیش از یک هزار تن کالای احتکاری توسط سپاه استان تهران