مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 22:072022-05-14اقتصادي

توزیع یک میلیون غذای گرم و سبد معیشتی بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع یک میلیون و 159 هزار پرس غذای گرم، سبد معیشتی و افطاری ساده بین نیازمندان استان در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به اجرای طرح اطعام مهدوی در خدمت به مددجویان اظهارکرد: در ماه مبارک رمضان امسال یک میلیون و 159 هزار پرس غذای گرم، افطاری ساده و سبد معیشتی به ارزش 41 میلیارد و 616 میلیون تومان بین مددجویان و خانواده های نیازمند استان توزیع شده است.

وی تعداد سبد های معیشتی توزیع شده را حدود 31 هزار بسته اعلام کرد و گفت: ارزش این بسته ها بیش از 9 میلیارد و 100 میلیون تومان بود که با همکاری کمیته امداد، خیران مراکز نیکوکاری و توسط خیریه ها و سازمان ها توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین میزان اطعام نیازمندان از طریق پخت غذای گرم در ماه رمضان امسال را حدود 782 هزار مورد برشمرد و افزود: این تعداد غذا از طریق 143 آشپزخانه و با همکاری بیش از 2 هزار و 280 نفر نیرو داوطلب استان انجام شد.

الهی راد گفت: ارزش غذاهای توزیع شده بین نیازمندان 28 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که با همکاری خیران و نیکوکاران تهیه و توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک میلیون غذای گرم و سبد معیشتی بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

توزیع یک میلیون غذای گرم و سبد معیشتی بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی