مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-15سياسي

جبلی: ترویج کتاب و معرفی آثار ارزشمند وظیفه ذاتی ما در رسانه ملی است


در رسانه ملی ترویج کتاب، ترویج کتاب خوانی و معرفی کتاب های ارزشمند از وظایف ذاتی ما است و در این راه هم نشان دادیم که صدا و سیما می تواند پرونده ها و مطالباتی که سال ها بر زمین مانده بود را به نتیجه برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ضمن بازدید از نمایشگاه کتاب تهران از غرفه خبرگزاری فارس بازدید کرد.

امروز رسانه های جبهه انقلاب رسالت سختی بر عهده دارند جبلی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به رسالت سخت رسانه های انقلاب اسلامی گفت: به همکارانم در خبرگزاری فارس خسته نباشید می گویم، امیدوام همه ما به عنوان افسران و فعالان فرهنگی به وظیفه هدایت و کاربری خودمان به خوبی عمل کنیم و یکی از گردنه های مهم و سخت انقلاب را پشت سر بگذاریم.

ما در رسانه ملی و شما در خبرگزاری فارس وظایف سنگینی برعهده داریم رییس رسانه ملی ادامه داد: ما در نقطه ای به سر می بریم که نقطه عطف و ارتقاء انقلاب اسلامی است و این دوره وظیفه ما رسانه ها را سنگین کرده و در عرصه های مختلف باید مسیر قبل توجهی را در حوزه های سیاسی، اقتصادی، منطقه ای و بین المللی طی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: ترویج کتاب و معرفی آثار ارزشمند وظیفه ذاتی ما در رسانه ملی است

جبلی: ترویج کتاب و معرفی آثار ارزشمند وظیفه ذاتی ما در رسانه ملی است