مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 18:422022-05-15سياسي

وزیر بهداشت: دیپلماسی سلامت؛ مسیر تحکیم روابط با کشورهای مستقل


وزیر بهداشت دیپلماسی سلامت را مسیر تحکیم روابط با کشورهای مستقل خواند و گفت : روابط ایران و کوبا عمیق، دارای سابقه انقلابی و عدالت خواهانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بهرام عین اللهی با بیان این مطلب در هجدهمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی فی ما بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کوبا گفت:  ایجاد ارتباطات راهبردی بین کشورهای دوست از سیاست های دولت جدید است که رییس جمهور محترم بر آن تاکید دارند.

وی با قدردانی از حضور معاون نخست وزیر کوبا در ایران و نشست افتتاحیه این کمیسیون، افزود: متاسفانه هنوز  روابط تجاری و اقتصادی دو کشور به سطح روابط سیاسی که در تراز بالایی قرار دارد، نرسیده است و امیدواریم با  طرحی جدید در کمیسیون بتوانیم در حوزه های مختلف اقتصادی، صنعتی و علمی به توسعه همکاری  بپردازیم و به تفاهمات جدید برسیم.

وزیر بهداشت گفت: ایران هفت سال است که ریاست کمیسیون مشترک دو کشور ایران و کوبا را به عهده دارد و طی سالیان گذشته 17 کمیسیون مشترک تشکیل شده است.

عین اللهی با بیان این که ایران و کوبا دارای سابقه همکاری مشترک بسیار خوبی در تولید واکسن ضد کرونا هستند اظهار امیدواری کرد که این تجربه موفق الگوی روابط تجاری و بانکی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: دیپلماسی سلامت؛ مسیر تحکیم روابط با کشورهای مستقل

وزیر بهداشت: دیپلماسی سلامت؛ مسیر تحکیم روابط با کشورهای مستقل