مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-05-16اقتصادي

تعزیرات حکومتی در کنار اصناف قانونمند است


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: این سازمان در راستای ایجاد نظم و انضباط اقتصادی در کنار اصناف قانونمند و در مقابل برهم زنندگان نظم اقتصادی است.

- ، صمد حضرتی در همایش اتاق اصناف استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه اصناف از قوای محرکه اقتصادی جامعه هستند، افزود: قوانین تعزیراتی برای برخورد با متخلفان وضع شده و اصناف و کسبه درستکار و متدین مطمئناً با رعایت قوانین و شرع مبین اسلام نه تنها از وضع قانون های سخت پیشگیرانه رنجیده نمی شوند، بلکه راضی هم خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه حساب اصناف متخلف و برهم زنندگان نظم اقتصادی از اصناف و کسبه درستکار جداست، اظهار داشت: برهم زنندگان نظم و انضباط اقتصادی به جز بدنامی برای اصناف، سودی برای جامعه و این قشر تلاشگر ندارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: قوانین اصلاحی مصوب سران قوا باید از سوی کارشناسان اقتصادی و مسئولان ذیربط در بین مردم به ویژه اصناف و کسبه تشریح و تبیین و ابهامات آن برطرف شود.

حضرتی، با قدردانی از برگزارکنندگان این همایش، ادامه داد: این همایش فرصتی برای تبیین قوانین اصلاحی سازمان تعزیرات حکومتی بوده و برگزاری چنین همایش هایی در طول سال ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعزیرات حکومتی در کنار اصناف قانونمند است

تعزیرات حکومتی در کنار اصناف قانونمند است