مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-05-19اقتصادي

رییس جمهور دستور افتتاح 2 پروژه را در بوشهر صادر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد دشتی زاده مدیرعامل منطقه ویژه اقتصاد بوشهر عصر امروز در آیین بهره برداری دو پروژه سرمایه گذاری اظهار داشت: - عصر امروز 2 پروژه سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در ارتباط ویدئو کنفرانسی با رییس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد دشتی زاده مدیرعامل منطقه ویژه اقتصاد بوشهر عصر امروز در آیین بهره برداری دو پروژه سرمایه گذاری اظهار داشت: این پروژه ها شامل طرح توسعه تولید قند کله و طرح توسعه تولید کود شیمیایی است که برای اجرای این پروژه ها در مجموع 520 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده در مجموع اشتغال 276 نفر را هم فراهم کرده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی افزود: هم اکنون در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر 80 واحد صنعتی در مجموع با اشتغال بیش از یک هزار و 700 نفر فعال هستند؛ منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در راستای تحقق شعار سال تمام تلاش خود را برای افزایش تولید و اشتغال با رویکرد دانش بنیان بکار گرفته است.

وی بیان کرد: توسعه و تقویت سرمایه گذاری از اولویت های راهبردی منطقه است که در این زمینه تسهیل گری برای سرمایه گذاری در منطقه به صورت ویژه دنبال می شود.

دشتی زاده خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از مناطق با ظرفیت ویژه کشور به لحاظ دسترسی به بزرگراه، مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور دستور افتتاح 2 پروژه را در بوشهر صادر کرد

رییس جمهور دستور افتتاح 2 پروژه را در بوشهر صادر کرد