مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 21:122022-05-21ورزشي

مجمع عمومی هیأت تکواندو استان اصفهان برگزار شد


مجمع عمومی سالیانه هیأت تکواندو استان اصفهان با حضور رییس فدراسیون تکواندو برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مجمع عمومی سالیانه هیات تکواندو استان اصفهان روز شنبه 31 اردیبهشت ماه با حضور هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو در تالار افتخارات سرای ورزشکاران برگزار شد.

در ابتدای جلسه حمید جمالی سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان صحبت کرد؛ در ادامه شهرام الله آبادی رییس هیأت تکواندو استان اصفهان گذری به عملکرد دو ساله اخیر این هیأت زد و در ادامه خزانه دار هیأت نیز گزارش مالی ارائه داد.

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو در این مجمع گفت: در کمتر از سه ماه، دو مرتبه به استان اصفهان سفر کرده ام و این نشان دهنده اهمیت این استان در بحث تکواندو است، با توجه به پتانسیلی که اصفهان دارد، می توان از این استان مربیانی را برای دیگر استان ها فرستاد تا آن ها نیز بتوانند در راه توسعه ورزش تکواندو ساعی باشند.

وی با اشاره به بحث حضور اسپانسر در تکواندو استان اصفهان، بیان داشت: استان اصفهان در بحث مربی و ورزشکار در سطح بالایی قرار دارد، اما تکواندو اصفهان منتظر یک اسپانسر است و اکنون به این شهر آمده ام تا کمک کنیم که یک اسپانسر تیم های این استان را مورد حمایت ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع عمومی هیأت تکواندو استان اصفهان برگزار شد

مجمع عمومی هیأت تکواندو استان اصفهان برگزار شد