مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 15:272022-05-22اقتصادي

کمک 10 هزار میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت


با گذشت حدود 14 سال از تاسیس مجمع خیرین سلامت کشور بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان از سوی خیرین به حوزه سلامت کمک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علیرضا یزدانی ظهر امروز در در افتتاح دو طرح حوزه سلامت و همچنین آیین تجلیل از خیر نیکوکار علی جراحی زاده که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد با بیان اینکه حضور خیران در حوزه سلامت در گسترش زیرساخت ها بسیار اثرگذار است اظهار کرد: با گذشت حدود 14 سال از تاسیس مجمع خیرین سلامت کشور بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان از سوی خیرین به حوزه سلامت کمک شده است.

وی مجمع خیرین سلامت را به عنوان بازوی حمایتی وزارت بهداشت دانست و عنوان کرد: خیرین با نیازسنجی در حوزه های مختلف و نقاط مختلف کشور اقدامات شایسته ای در زمینه ایجاد و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی انجام داده اند.

معاون مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه جامعه امروز ما نیازمند همدلی و هم افزایی برای حل مشکلات است تصریح کرد: برطرف کردن نیازهای مردم در این شرایط اقتصادی و مشارکت در حوزه سلامت بالاترین خدمت به مردم است که باید در تقویت آن سهیم باشیم.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه در این مراسم با قدردانی از خیران حوزه سلامت گفت: خوشبختانه در شهرستان ساوه خیران خوبی در بخش های مختلف خصوصا حوزه سلامت وجود دارد که کمک شایانی به ارتقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 10 هزار میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت

کمک 10 هزار میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت