مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:322022-05-23اقتصادي

معاون رییس جمهور از رونداجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد بازدیدکرد


معاون رییس جمهور از روند اجرایی شدن طرح هوشمندسازی یارانه آرد بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور روز دوشنبه از چند واحد نانوایی در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان شیوه جدید عرضه نان که به صورت پایلوت در این استان اجرا می شود، قرار گرفت.

در این طرح که از اواخر اردیبهشت سالجاری در استان زنجان آغاز شده است، شهروندان مانند روال سابق و با همان قیمت های قبلی و بدون محدودیت، خرید خود را انجام می دهند، تنها تفاوتی که مردم با آن مواجه می شوند نوع دستگاه پوز یا همان کارتخوان ها در نانوایی ها است.

این دستگاه های جدید که کار با آنها نیز چندان تفاوتی با کارتخوان های معمولی ندارد، با یک نرم افراز اندرویدی کار می کنند و هدف از ساخت و طراحی آنها هم این است که میزان دقیق فروش نان و حتی نوع نان در نانوایی به دقت ثبت و رصد شود.

خرید نان در نانوایی ها حتماً باید با کارت های بانکی انجام شود و نانوایی ها نمی توانند از مشتری ها پول نقد دریافت کنند چون هر نانوا به میزان فروش خود از دولت یارانه دریافت کنند.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در سفر یک روزه به زنجان با امام جمعه این شهر دیدار و از چند دستگاه اجرایی استان بازدید خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور از رونداجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد بازدیدکرد

معاون رییس جمهور از رونداجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد بازدیدکرد