مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-24فرهنگي

همدردی اداره کل هنرهای نمایشی با داغ دیدگان حادثه متروپل


اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان حادثه دلخراش ساختمان متروپل آبادان از لغو اختتامیه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در پی حادثه دلخراش فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی ضمن اعلام مراتب تاسف خود برای حادثه برج های متروپل شهر آبادان که منجر به فوت تعدادی از هم وطنان عزیز و مصدومیت تعدادی از شهروندان آبادانی شد، با خانواده های داغدیده این واقعه دلخراش و شهروندان آبادانی و جامعه هنرمندان نمایش منطقه خوزستان به ویژه شهر آبادان ابراز همدردی کرد.

در متن منتشر شده از سوی اداره کل هنرهای نمایشی آمده است: آنچه در حادثه برج های متروپل آبادان اتفاق افتاد، ضایعه ای جانکاه و مصیبتی دردناک برای ملت شریف ایران به ویژه خانواده های داغدیده از این رویداد دلخراش است که توصیف گستره اندوه ناشی از آن در قالب واژه ها و پیام تسلیت نمی گنجد.

اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن عرض تسلیت و تعزیت به محضر همه داغدیدگان این حادثه دلخراش، مراتب ابراز همدردی خود را با مردم عزیز استان خوزستان، شهروندان آبادانی و تمامی هنرمندان فرهیخته و ارجمند استان خوزستان به وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدردی اداره کل هنرهای نمایشی با داغ دیدگان حادثه متروپل

همدردی اداره کل هنرهای نمایشی با داغ دیدگان حادثه متروپل