مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 18:072022-05-24سياسي

سوم خرداد روز تبدیل خونین شهر به خرمشهر است


سوم خرداد روز تبدیل مجدد خونین شهر به خرمشهر با وحدت ارتش، سپاه و بسیج تحت فرماندهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) است.

- ، دکتر محمد هادی ایمانیه در رژه مشترک نیروهای مسلح استان فارس که به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر برگزار شد، گفت: رحمت خدا بر پیر فرزانه ای که نعمت پر عظمت انقلاب اسلامی را در این سرزمین مقدس بنا نهاد و در 15 خرداد ماه 1342 فرمود آینده کشور را متولدین امروز رقم خواهند زد.

دکتر ایمانیه با بیان اینکه پیش بینی امام خمینی (ره) در دفاع مقدس به منصه ظهور نشست، اظهار کرد: بعد از چندین سال جوانان فرماندهی دفاع مقدس را بر عهده گرفتند.

نماینده عالی دولت در فارس سوم خرداد را روز تبدیل مجدد خونین شهر به خرمشهر اعلام کرد و بیان داشت: پیروزی رزمندگان اسلام در خرمشهر حاصل وحدت، یگانگی و اخلاص در ارتش، سپاه و بسیج تحت بیرق فرماندهی انسانی رخ داد که نعمت وجودش را خداوند به ما داد.

ایمانیه سخنان معمار کبیر انقلاب را در ارتباط با سوم خرداد ماه مورد اشاره قرار داد و گفت: فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه ارزش های الهی است و خرمشهر را خدا آزاد کرد؛ بنابراین دست بزرگ الهی و یدالله فوق ایدیهم متجلی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوم خرداد روز تبدیل خونین شهر به خرمشهر است

سوم خرداد روز تبدیل خونین شهر به خرمشهر است