مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-25سياسي

وجود ملاحظات اخلاقی و اجتماعی در کاربرد هوش مصنوعی در علوم پزشکی


مدیر گروه تخصصی حقوق سلامت دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت: استفاده از فناوری هوش مصنوعی در عرصه سلامت باعث پیشرفت های زیادی شده اما ملاحظات اخلاقی و اجتماعی جدی نیز وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مجازی، هفتمین کنفرانس حقوق سلامت با رویکرد الزامات اخلاقی و حقوقی کاربرد هوش مصنوعی در نظام سلامت با همکاری گروه تخصصی حقوق سلامت معاونت امور دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار شد.

دکتر شهریار اسلامی تبار، عضو هیات علمی و مدیر گروه تخصصی حقوق سلامت دانشگاه علوم پزشکی مجازی اظهار داشت: این همایش با موضوع حقوق سلامت با رویکرد الزامات اخلاقی و حقوقی هوش مصنوعی در نظام سلامت با توجه به مسیر پیش روی دانشگاه علوم پزشکی مجازی در زمینه هوش مصنوعی طراحی و اجرا شده است.

وی ادامه داد: اکنون به واسطه استفاده از هوش مصنوعی شاهد موفقیت های بسیاری در وظایف بالینی، جمع آوری و استفاده از داده های فراوان، تجزیه و تحلیل آنها، شبکه های گسترده از سنسورها، علوم مربوط به نرولوژی و مغز و سایر فناوری ها بوده ایم.

اسلامی تبار خاطرنشان کرد: هوش مصنوعی به عنوان پلتفورمی از سلامت الکترونیک، با سرعت در حال رشد و توسعه است و کاربردهای موفقیت آمیز آن در حوزه سلامت الکترونیک کاملا مشهود است و استفاده از فناوری هوش مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود ملاحظات اخلاقی و اجتماعی در کاربرد هوش مصنوعی در علوم پزشکی

وجود ملاحظات اخلاقی و اجتماعی در کاربرد هوش مصنوعی در علوم پزشکی