مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:172022-05-28حوادث

انهدام بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر در شمالغرب کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی آذربایجان غربی، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال آن از شرق کشور به ارومیه را داشتند، مطلع و موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: مأموران با تشکیل چندین اکیپ عملیاتی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به رصد و شناسایی تمام متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی؛  6 دستگاه خودروی سواری و باری که در امر انتقال و جابجایی مواد مورد استفاده قرار می گرفتند را توقیف که از آنها مقدار 902  کیلوگرم مواد مخدر ( 101 کیلوگرم هرویین و 801 کیلو گرم مرفین) کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در این خصوص  هفت متهم دستگیر و 6 دستگاه خودرو نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جهانبخش در پایان با تقدیر از همکاری های خوب و به موقع مردمی با پلیس، عنوان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر در شمالغرب کشور

انهدام بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر در شمالغرب کشور