مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 01:422022-05-29ورزشي

«سلام فرمانده» با حضور ابوذر روحی در سمنان طنین انداز می شود


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از اجرای سرود «سلام فرمانده» در سمنان با حضور ابوذر روحی، مداح و خواننده این اثر خبر داد.

- امیر نجم، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به اینکه سرود حماسی سلام فرمانده با حضور ابوذر روحی، مداح و خواننده این اثر در مصلای سمنان به اجرا درخواهد آمد، اظهار کرد: این برنامه روز پنج شنبه، دوازدهم خردادماه از ساعت 11 صبح با حضور پرشور دهه نودی ها برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه این آیین با برنامه های متعدد و متنوعی همراه است، گفت: اجرای برنامه های شاد ویژه نوجوانان و جوانان و برگزاری مسابقات از جمله برنامه های پیش بینی شده در این جشن است.

نجم افزود: هدف اصلی از برگزاری این برنامه ها، بزرگداشت این دهه، ترویج اهمیت ولایتمداری، حفظ ارزش های دینی و اسلامی و زنده نگه داشتن دستاوردهای مهم نظام اسلامی است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه دهه کرامت، دهه ارزش گذاری به مقام ائمه اطهار (ع) و حب و دوستی با آنان است و جوانان و نوجوانان این مرزوبوم باید معارف دینی خود را به شکل حقیقی باور کنند، خاطرنشان کرد: سلام فرمانده ، صدای نسلی است که می خواهند یاور امام زمان خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سلام فرمانده» با حضور ابوذر روحی در سمنان طنین انداز می شود

«سلام فرمانده» با حضور ابوذر روحی در سمنان طنین انداز می شود