مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:272022-05-30سياسي

راه اندازی تور احیای بنگاه های اقتصادی در استان ها


مسؤول حقوقی و بانکی ستاد نهضت واحدهای اقتصادی نهاد ریاست جمهوری از راه اندازی تورهای احیای بنگاه های اقتصادی به عنوان یکی از مهم ترین راهکارهای عملیاتی در این زمینه در استان های مختلف کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی رضوی، مسؤول حقوقی و بانکی ستاد نهضت واحدهای اقتصادی نهاد ریاست جمهوری ظهر امروز در نشست کارگروه نهضت احیای واحدهای تولیدی در سالن جلسات مرکز خدمات فناوری و کسب وکار شهرک صنعتی سمنان اظهار کرد: این نهضت پیرو فرمایش مقام معظم رهبری به منظور حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان در دولت سیزدهم راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه رفع هرگونه مانع در عرصه تولید از اهداف نهضت احیای واحدهای راکد است، افزود: عمده مشکلات صنایع کشور حقوقی، بانکی و تأمین مالی است.

مسؤول حقوقی و بانکی ستاد نهضت واحدهای اقتصادی نهاد ریاست جمهوری به جبهه تأمین مالی در نهضت احیا اشاره و تصریح کرد: سیاست احیا تنها به تزریق سرمایه محدود نمی شود؛ بلکه تداوم فعالیت واحدهای احیاشده نیز در اولویت است.

رضوی تأکید کرد: با توجه به اهمیت واحدهای تولیدی برای کشور، مشکلات این واحدها با قید فوریت بررسی و مصوبات در کمترین بازه زمانی اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی تور احیای بنگاه های اقتصادی در استان ها

راه اندازی تور احیای بنگاه های اقتصادی در استان ها